شما می توانید بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک می توانید از استروئید خلاص شدن از شر
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اثرات استروئید در بیماران مبتلا به سندرم نفروتیکشما می توانید بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک می توانید از استروئید خلاص شدن از شر

آیا می توانم بیماران نفروتیک سندرم نفروتیک می توانید از esteroidesSíndrome خلاص شدن از شر نوع بیماری مزمن کلیه است، و برخی از بیماران توسط وضعیت خود را عذاب به عنوان بیماری tiempo.Debido طولانی است که استروئیدها را نمی توان تنها بیماران مبتلا به بیماری درمان بلکه بسیاری باعث عوارض جانبی، بسیاری از بیماران صبر کنید تا می توانید از esteroides.Entonces خلاص شدن از شر، این بزرگترین نگرانی خود می شود.

در شروع سندرم نفروتیک، بیماران اغلب تورم و از دست دادن درمان استروئید proteínas.El می تواند وضعیت بیماری بیماران کاهش داشته، اما عود بیماران fácilmente.Si سرد، خستگی و یا ورزش شدید، تورم شما و یا پروتئینوری ممکن است ظهور و شرایط بیماری ممکن است بدتر شوند.

اثرات استروئید در بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک

داروهای سرکوب کننده ایمنی و استروئیدها نقش مهمی در درمان سندرم نفروتیک توسط ضد التهاب، ضد انعقاد و سیستم inmunológico.Estos تضعیف مواد مخدر بازی می تواند واکنش های التهابی در کلیه مهار و افزایش میکروسیرکولاسیون در آخرین riñones.Por ، تورم و پروتئینوری بیماران را می توان به وضوح رها شوند.

عوارض جانبی استروئیدها برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک

استفاده طولانی مدت از استروئیدها کاهش ظرفیت سیستم ایمنی بیماران، به طوری که بیماران در معرض خطر بالایی از سرما، عفونت ها، خستگی، و غیره on.In علاوه بر این، این داروها قادر به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده نیست.

می توانید بیماران NS توانید از استروئید خلاص شدن از شر؟

برای درمان سندرم نفروتیک، استروئید لازم است، اما نباید principal.Nos درمان در بهبود کارکرد کلیه به جای تمرکز کاهش نفوذپذیری سلول renales.Para بهبود سلول های کلیه ذاتی، بیماران در ابتدا کمپلکسهای ایمنی از کلیه را تمیز کرد و بهبود شرایط و renal.Estos اثرات کمبود اکسیژن ایسکمیک می تواند از طریق پزشکی china.Mientras این کمپلکسهای ایمنی در خارج از بدن تخلیه به دست آورد، سندرم نفروتیک می تواند به خوبی به کار گرفته سپس، بیماران می توانند از استروئیدها و عوارض جانبی آنها به طور کامل خلاص شوید.

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می دانیم که چگونه برای جلوگیری از عوارض جانبی استروئیدها برای بیماران مبتلا به سندرم nefrótico.Para اطلاعات بیشتر در مورد داروهای مناسب برای شما، شما می توانید دکتر را به طور مستقیم آنلاین تماس بگیرید.

http://www.enfermedad-renal.com/el-sintrome-nefrotico/2002.html





:: برچسب‌ها: درمان سندرم نفروتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: